Yay!

Idag har varit en bra dag faktiskt, måste jag säga.
Min chef har någonting "väldigt positivt" att säga på torsdag som han "inte vill ta i telefon utan när vi ses" något "erbjudande" som jag "inte kommer tacka nej till" eftersom de tycker jag "har varit så himla duktig"! Gah! Nu är jag nyfiken!
Jag har fått svar på massor med frågor om nagelskolan jag tänkte börja på i oktober, vilket jag nog kör i januari istället, punga ut 30.000 ska jag ju göra, då hinner man spara lite innan. Längtar stört mycket! Nagelterapeut-Emelie!

Nu har jag och Anna precis ätit en sen god middag här hemma. Trevligt att få spendera lite tid med sin bästa vän :)
Hon ska ju börja jobba 7 så hon ska sova snart, jag blir uppe en liten stund, druckit kaffe som en idiot idag xD
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0