Oh vilken underbar pengaslösardag

Träffade min lilla Carro idag i stan. Såklart gick inte tåget så jag blev lite sen.
Dagen började med en fet diss från piercingstudion. Tappade ju piercingen i fredags (båda delarna) så mitt hål började ju växa igen. Kom in så fort jag kunde, vilket var idag. De sa att jag skulle vänta två veckor och komma och göra det igen. (dvs, betala igen). Över min döda kropp! Jag köpte smycke på ett annat place och direkt när jag kom hem tryckte jag igenom en jäva nål och satte i den nya staven. Som har en liten cerise diamant i, hehe. Nu tror jag dock att jag råkade trycka in en liten bit på sidan av mitt ursprungliga hål så det svider till är jag gör vissa miner. Men det läker snart :)
Jag och Carro gick in på en djuraffär, och jag kan säga det att jag kom ut därifrån så jävla förälskad i en liten kanin. Precis en sån som min kära mor vill ha så ska försöka köpa den..
Vi var inne på Gina Tricot på Götgatan i ca en och en halv timma. Jag skämtar inte, de hade halva priset på nästan allt i hela butiken, och det är en stor en. Hittade en jävla massor med grejer! (Vilket man kan ha panik för nu, hehe). Men nu har jag lovat mig själv (eftersom jag ändå har allt jag behöver) att inte spendera mer pengar denna månad! Oh yeah!

Nu, nu nu... sitter jag och kollar på Modern family, men ska snart lägga mig i sängen och sluta kvällen med den obligatoriska kvällsläsningen. Jag håller på att bli sjuk sådär lagom passande till att jobbet sätter fart. Kul kul.

Nej men alla ni där ute får krya på er! Ja, för nästan alla jag känner är sjuka.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0