Tisdag 24/4-07

Hej jag är emelie!
Jag är bäst i världen.
Jag är sötast i världen.
Jag är snyggast i världen.
Jag är sexigast i världen.
Jag är underbarast i världen.
Av: Max

Hej nu är jag med min kära älskling Max.

Idag har jag varit i skolan, och se på fan, jag klarade hela dagen :) Jag var med på gympan fast jag stukat foten och vi körde någon jävla Softboll, hata! Usch jag hatar denna jävla f*tt skola.
Men i alla fall. Sen skulle vi turka på Hannas cykel hem men jag ville ej så jag gick efter/före.
Efter skolan så kom Max hit. Så jag Max och Niclas spelade fotboll. Det var väl trevligt, men jag är inte så försiktig med min fot som jag borde vara. Jag tror det kommer bli värre nu. Men aja, har tagit krämen skolsyster gav mig(a)
Nu sitter de två nördarna och kollar på tv.
Jag har tillverkat chokladpudding och vaniljkräm som snart är färdigt.
Trevligt, trevligt.

/eMMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0