Egentligen.

Hur står alla ut med denna värld? Den är så grym och hård. Vad gör vi som spelar någon roll? -Ingenting.
Vad vi än gör spelar det ingen roll, och kommer aldrig göra. Visst kan man kämpa för att nå sina mål, men vad tjänar det till, när man en dag ändå ska lämna denna värld?
Folk kanske lever för olika saker. Kärleken, jobbet, pengar och massor annat.
Jag lever för kärleken. Kärleken till min familj, kärleken till mina vänner, och framförallt kärleken till Max, den enda som får eller har fått mig må riktigt bra. Det är vad som håller kvar mig.
Men en dag kommer kärleken också ta slut, som allt gör.
Så vad tjänar det till, vad är meningen med all plågan?
För alla vet, att alla dör. Vad händer då? Kommer vi till ett bättre ställe? Jag skulle så gärna vilja veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0