Hårförlängning och hår av hjärnceller.

Nu har min helg börjat, och det är bara torsdag. Visst jag hatar min skola, men ibland är den faktisk världens underbaraste. Jag är ledig imorgon, och idag ska jag sova hemma hos min fästman. Imorgon ska vi ut till Dalaö.
Helgen kan inte börja på ett bättre sätt, påstår Max som sitter bredvid mig och sätter tejp på min arm så att alla hårstrån åker med när han drar bort den. Jätte kul tydligen. Haha.

Igår, eller inatt, sov jag över hos Bella. Vi hade svull på kvällen, med godis och chips, och självklart vår egen drog, cola. Vi kollade på Stockholm live, det var roligt och trevligt.

Igår sa jag någonting så osmart att det förvånar mig själv väldigt mycket.  "Men om håret är döda hudceller så borde man ju kunna slå sig i huvudet massor så att håret växer fortare". Fattar ni? Hur jävla osmart får man inte vara när man inte kan skilja på hjärnceller och hudceller. Visst hade jag trott att jag inte var allt för osmart, men se så det kan gå fel ibland. Jag skäms verkligen. Usch.
När man väl talar om hår så ska jag förlänga mitt gamla tråkiga hår efter jul. Anna har köpt hår billigt och fått hjälp av en klasskompis med förlängningen och hon ska fråga henne om hon kan fixa det på mig med för tvåhundra spänn. Ohyes, äntligen kanske man kan få lite finare hår. Pratade med Anna idag och hon hade sitt ofriserade nya hår uppsatt i en toffs, det gick ända ner till buken. Aviis.

Nej men dags att tänka på refrängen, och det är väl inte så svårt när man sitter här och lyssnar på sitt favvo band Yellowcard.
Seeyah
/E.SM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0