Jan, folkhat och ont i fötterna.

Nu på sistone har jag inte direkt gjort någonting spännande.
I fredags var jag och boxades med Bella, och blev helt trött i min jävla vänsterarm. Och sedan sträckte jag vänsterarmens axel. Jadu. Sedan fick vi skjuts av Bellas mami och sedan hämtade pappa mig och max i årsta så åkte vi till Donken (såklart, precis efter man tränat, bra, inte), sen drog vi vidare till Dalarö, där det hände lite allt möjligt, hmm, ja.

lördag var vi på en hysterisk shoppingrunda i farsta, om jag får säga det själv. Folk trängdes hur mycket som helst, och jag säger som Bella brukar säga "jag hatar folk". Folk som inte flyttar på sig när man vill förbi, folk som går rakt fram och tror de äger hela stället så man måste vika undan som någon jävla jag vet inte vad när de är på väg mot en, mammor med barnvagnar som tror att de har all rätt att köra på folk, gamska kärringar som är suriga och fjortisar som skriker utav bara satan när de snackar som om de typ håller på att dö eller någonting.
Men nog med klagomålet.
jag fick i alla fall lite köpt och tack för det gud.

På söndagen satt jag och läste en hel bok åt Max, "Han hette Jan",(Helene, han HETER Jan) sedan skrev jag en recension på den. Jag tål int att se Max stressad så jag lättade det för honom. Jag tycker jag är väldigt snäll faktiskt.

Måndagen hade vi knappt någon skola alls så vi tre människor åkte in till stan och shoppade. Hade så ont i fötterna att det inte var klokt, fick bada dem varmvatten innan jag kunde somna. Och inte nog med att gå runt i stan i typ sex timmar så skulle jag på boxning. Fast det är det värt för det är så jäkla bra! Sedan åkte jag hem, hem hem. MEN, inte nog med det, så gick jag hem till Helene och slog in julklappar, och när jag sedan kom hem vid halv elva somnade jag som en jävla stock!

Idag har jag firat jul med mina fina flickor, Helene, Hanna, Anna och Emma. Vi åt på kolis och hade så där trevligt som bara jag och mina flicks kan. Det var tyvärr synd att alla inte kunde följa med :(
Nu sitter jag här och har så tråkigt att jag smäller av, ska nog försöka sova snart anyway.
Rock on!/E.SM

Kommentarer
Postat av: Therese

I wanted to go so badly!!!!! :'O

2007-12-19 @ 18:30:56
URL: http://testestes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0