Julafton

Idag är det julafton. Jag har gått och blivit sjuk, jag har feber.
Jag orkar inte med allt. Allt förstörs bara hela tiden.
Men jag tänker inte gå omkring och deppa. Jag tänker inte låta mig bli nedtryckt.
Live life. Det är vad jag måste göra nu, jag kan inte leva så här längre.
Jag går och tänker för mycket, går och tar på mig för mycket skit.
Om jag inte slutar, vem vet då hur mitt liv kommer sluta?
Nej det måste bli skärpning, jag bär inte allt ansvar hela tiden.
Jag är bara jag, vad ska jag göra? Hata mig eller älska mig, det är ert val.
Det är omöjligt att göra alla nöjda hela tiden, tro mig, jag försöker. Jag försöker göra rätt, men tyvärr kan jag inte skapa mirakel. Jag FÖRSÖKER, jag kan inte göra mer. Jag kanske inte räcker till?
Hoppas ni förstår. Men jag menar, gör ni inte det så är det ju något fel.
Åt helvete med allt, och vi önskar från oss alla (mina personligheter och jag) till er ALLA, en riktigt god jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0