Lördag 2/6-07

Väntar på Max, längtar efter Max, snart kommer Max.
Är i Gurra nu. Idag fyllde farmor 75 år :) Vi åkte båt tll Waxholm. Där åt vi italiensk mat, goiigottgott.
Ååh, vi åkte förbi Tynningö. Fan vad jag längtar dit. Bellas sommarställe is the shit! Minns alla somrar ja vait där. Hur många gånger är det nu... kanske fyra. Nej det måste nästan vara fler. Kanske fem. Nej minns inte. Men i alla fall. Det är en tradition. Jag måste dit i sommar. Minns förra sommaren. ageta, vi alla var där, plus lill-Anna. Det var underbart!
Bella, tack för att du finns :)<3

Max kommer 22..30. Suuuck. Ofta vi ens hinner göra nåt. Kanske kan dra ut en stund men fan va booring det är här.

Blev nyss färdig med min Lill Max bild (skolfoto från när han var liten, som jag ritar av). Är faktiskt väldigt nöjd med den. Håller på att rita av Niclas ansikte nu ^^
Niclas ligger här inne och ritar dracula :P

Mern ha de bra allihoppla.
/eMMe

Kommentarer
Postat av: Emzy

Jag har tråkigt, så jag kommenterar mitt egen inlägg :D

2007-06-02 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0