Söndag 24/6-07

Slingade ju håret för ett tag sen nu. Jag är typ orangehårig ^^ XD haha, men whatever. Jag jobbar på det där. Vill bli ljushårig, ska bli det så småningom dådå :) Fast först få bort det oranga :D HUHUHU, lite humor är det ju allt :)

Nu ska ja åka it två veckor till Dalarö. Det ska bli väldigt rolig. Drar dit imorgon, då har jag med mig kära Helene, då ska vi inviga friggan för detta året då :) Lite smyg om nätterna och så lär det ju också bli (a)
Åh vad jag kommer sakna Maxen. Älsklingen min <3
Andra veckan så kommer Anki ut, då blir det Dalaröj.

Midsommar ja..
Jag var på Muskö.
Vi var...
Jag, Mamma, Jörgen, Niclas.
Marie (Jörgens dotter) med hennes sex kompisar, Angelica, Anna, Elin, Magnus, Tompa & nån.
Våra fd grannar, Anna-Lena, Göran, Danne, Sofie, Jocke, Jossan (jockes flickvän)
Sussie (mammas kompis) och Mormor.
Så det var ju fullt ös.
Marie försökte supa mig full , men mamma var ju där och sedan mamma nu såg mig full för ett tag sedan så var det ju inte så stor ide det där :P
Jag badade inget i poolen, hade glömt bikini, och det var ju så cp kallt :/

Men ha det bra ni vet var ni når mig.

Pussohej älskar max, ciao.
/eMMe


Kommentarer
Postat av: spanki

DALARÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJJJ!! ;D

2007-06-25 @ 22:53:06
Postat av: Anna

Why don't you come home baby? :)

2007-07-04 @ 20:14:11
URL: http://anabananaa.blogg.se
Postat av: Anna

Emelie kom hem :)

2007-07-05 @ 12:38:51
URL: http://anabananaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0