Hålla morgon humöret uppe

Jahaja förlåt för mitt lilla anfall igår. Var bara så jävla less på denna skit. Ni som känner mig vet nog, eller kanske någon av er i alla fall. har inte jag några fördelar alls eller? Inget att säga till om?
Visst är det fint, det kan jag inte säga emot, men bara fördelar? Usch, pallar inte bestämma mig.
Och jag är inte tio år, jag vet! Men kaniner är det bästa jag vet på jorden, usch jag smälter. Mamma, du vet vad jag begär, make it happen.

Nu ska jag lägga in lite musik på min mobil, måste fan ta och skaffa nya ipod lurar snart. Men jag är så seg. Så ska jag gå om tio minuter, och möta mina små änglar och äta frulle med frulleteamet.
Puss och hej du är gay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0