Jag tycker inte om såna här dagar..

..Då man inte vet vad man ska hitta på under dagen.
Jag är ju så jävla seg, gick upp för en timma sedan, har inte bytt om. Jag vill göra nåt kul men det tar stopp någonstans då jag tänker på att sätta på mig kläder och dra ut i regnvädret.
Idag vill Max htta på någonting med mig. Jag vill träffa honom med, men som sagt är jag för seg. Och Anna vill sova hos mig. Nu måste jag fan ta och rycka till mig lite, detta är ju tragiskt.
Men det är  i och för sig söndagar som är seg dagen i veckan, så allt för dåligt samvete borde jag inte ha.
Nej, men dags att göra någonting åtminstone. Ska morna mig lite till, sen dra iväg någon stans.'
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0