Me likey

Igår var jag och Bella och boxades. Så jävla skönt att röra på sig, och att snacka om allt möjligt. Vi missade tåget och tog en glass. Sedan kollade vi priserna på lättöl, och kom fram till att opium ölen är billigast. Haha. Nej skämtåsido..
Vad har man gjort idag. idag jag varit som vanligt i skolan. Vet inte hur många gånger jag tänkt på att gå hem för jag har varit så otroligt trött. Sedan hade vi vår två och en halv timmas lektion, och då köpte jag en drickyoghurt och en macka, tack för att det finns mat.
Nu snackar jag lite med Max om valborg, det kommer bli så kul. Jag längtar nu, och har längtat sedan februari. Love<3

Kommentarer
Postat av: Natalie B

boxning är det roligaste som finns!!

2008-04-08 @ 17:54:48
Postat av: belli

javisst, vad duktiga vi var igår, det var verkligen najs, vi har nog inte sett på länge, eller iallafall inte snackat så mkt, men det var verkligen skönt att få snacka med någon :)
Älskar dig bejb. :)

2008-04-08 @ 19:40:50
URL: http://gdannberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0