Sova hos Max, och stress inför Valerias ankomst.

Jag ska åka hem till Max, och sova där. Ska nu skriva ut lite saker om Slussen och Genetic Twins som vi har till på torsdag. Hade tänkt vara lite duktig ikväll.
Vi har rätt mycket att göra. Italienaren kommer torsdag natt, Valeria. Och jag Hanna och Helene ska ha föredrag om hur man firar påsk (äta godis framför folk ska bli kul), slussen (vi ska stå precis vid slussen och snacka om den), Fritid för ungdomarna i sverige, och genetic twins i ett sammarbete mellan engelskan och naturkunskapen.
Det är rätt mycket just nu, men det klarar vi fint.
Max vill sola, så jag tänkte att vi idag kanske kan göra det. Man vill ju inte se ut som väsra spöket när Valeria kommer, hon lär ju liksom vara lite halvbrun.
Nej men ska skriva ut den där skiten sen drar jag. Ha en bra dag allesammans så hörs vi när jag har tid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0