Trött, föredrag och saknad.

Hej hej folks.
Nyss hade vi ett föredrag om Svenskarnas fritid. Jag sa väl typ sisådär några meningar, och sen fick jag inte säga någonting mer. Så ig på mig. Usch, det gick verkligen inte bra alls, och jag vill bara sjunka genom jorden. Fan i helvete.
Italienarna har lite andra föredrag att lyssna på, så vi är väl fria till runt klockan elva. Då har vi lunch och så ska italienarna åka till stadshuset och kolla. Sedan ska vår klass åka med dem och shoppa. Ska väl bli trevligt tror jag. Då kan vi vara lite fria eftersom vi ska släppa dem fria. Skönt, haha.

Jag har så ont i huvudet, det skulle inte förvåna mig om jag svimmar.  Mitt huvud är alldeless liksom, tungt och luddit. Svår känsla att förklara, men men.

Orkar inte skriva mer, skulle bara bli meningslös skit så det är ingen ide.
Men jag saknar Max som in i helvete!
Längtar till helgen!
På fredag ska jag sova hos Max. Gud vad jag längtar efter dig  gubben. Och på lördag ska nog jag och familjen spela kubb och ha lite mys med våra grannar. Haha.

Nej men hör av mig när jag har tid. Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0