4 dagar kvar till paradise.

Hejsan. Sitter hemma hos Max och ska dra här ifrån om ca en halvtimma. Åker direkt till jobbet.
Idag ska jag ju träffa Anna efter jobbet, hon sover hos mig, så blir det lite frankrikeplanering. Hon hämtar upp mig direkt efter jobbet den sötnosen.
Max han ligger och sover han.
Det har varit två polack målare här (de gör ju om hela långa huser här) och se fixade på ballkongen. Så i morse fick vi gå upp klockan 8 och äta frukost, sedan gömde vi oss inne på rummet tills de gick ;) Haha. Jag somnade typ sammanlagt fem gånger, det kallar jag seg morgon. Men nu har Max lagt sig för att vila lite så här efteråt. Jag får väcka honom snart, ska ju snart gå från min bejbi :(
Vi blir fyra nu! Vi åker fyra pers, fan vad skönt.
Jag har fått se gamla bilder där ifrån. Fyfan vad soft alltså. Längtar.
4 days. Huhu.
Have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0