Franska rivieran. Le Lavandou. E.M.A.M. 08.

Idag den 16/8 drar vi till Frankrike. Jag, Anna, Max, Marcus.
Det ska bli så spännande. Anna och jag har sett fram emot det här hela sommaren, så det är bäst att det blir en hejdundrans vecka där nere.
Det var så oklart om vi skulle åka eller inte, Max var lite seg och det närmade sig verkligen mer och mer. Men sen fick vi klartecken av Max farfar och beställde biljetter.
Vi ville så gärna vara fyra pers och frågade Marcus som segade sig lite ;) Men allt löste sig tillslut.
Och nu är vi här.
Men snart är vi där.

Först och främst tar vi flyget till Marseille.


Sedan tågar vi iväg till Toulon.


Sedan bussar vi vidare till Le Lavandou. Paradiset ;)


Huset vi bor i har till och med palmer på tomten, jag älskar palmer!


Take care, HEJDÅ!

Och ett stort tack till Max farfar som lånar ut huset :)




Kommentarer
Postat av: Sanna A

Åååh, vad skoj!! Lova att sola lite för mig med. =)



Ha det underbart. Kram Sanna A

Postat av: Anna

JÄKLA SKIT DET HÄNDER PÅ RIKTIGT! :D

2008-08-15 @ 22:53:54
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0