Gosh, 11 dagar kvar.

Jag minns då min mamma sa att det aldrig skulle komma på fråga att jag skulle åka utomlands själv innan jag blev 18 år. Hon sa att hon inte ens skulle vilja släppa iväg mig när jag var 18. Man kan väl säga att hon bröt sitt eget löfte. Jag som fan inte ens får dra på tågluff i sverige ska få åka till frankrike själv. Vad har hänt med dig mami?
Jag har inte riktigt förstått det än, men vi ska ju till Frankrike. Om 11 dagar åker vi, det känns faktiskt ganska otroligt. Kalla mig töntig den som vill, men fyfan vad jag är glad. Äntligen får jag ta lite eget ansvar, och visa att jag faktiskt inte är så omogen som jag kanske verkar.
We are gonna make it. Det ska bli en underbar vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0