Hejsvejs i lingonskogen

God afton på er alla kvällspigga människor. Jag har druckit massor cola och kan helt enkelt inte sova. Och jag som garvade åt Emma när hon sa det? Hah!
Max ligger och sover, väcker honom lite då och då eftersom han är så gullig när han snackar i halvsömnen.

Idag har jag och Emma varit inne i stan och lyckats hitta några fynd.
Både jag och Emma hittade en söööt kjol, oh vad den var gullig. Jag köpte också en blå standars tröja. Emma en vit och en svart. Sedan köpte vi också varsin lill väska (olika) , också såå sööta :) Haha, inge för att ni bryr er.
Och Emma och jag har stora planer på våra hår numera.

Vad har man för sig när man sitter här då? Jo jag har gjort en shopping lista på forever21, det är sjukt vad mycket man får för pengarna, och portot är ju bara 300 kr. Im getting crazy. Har hittat allt möjligt stuff och är bara uppe i 600, ska no tusenlappen hade jag tänkt. Ska man ändå beställa så varför inte ordentligt? Hm, jag tror Emma ska beställa med mig.

Idag beställde Max resan. Blev krångel eftersom vi inte fick skrivaren att funka. Men vi print screenade skiten och ska skriva ut den hos mig. Vi får se om de tar emot en printscreenad biljett på flygplatsen? hmm. Aja, den tillhör ju samma som beställt och det ÄR ju biljetten. Whatever. Imorgon kommer jag beställa min, och Anna på söndag. Jag ser så fram emot France.
Men ser inte fram emot att flyga, började böla av tanken idag. Har blivit jätte känslig efter senaste flygresan :S Ska nog ta mig en sup innan jag stiger på planet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0