wonderful

Hellu my lovers :D
Hur går det för er en underbar dag som denna?
Ja den här dagen är helt enkelt underbar. Mulen småregnig tråkig men oj så underbar.
Trots att jag har ont i nacken och är trött som få, har jag helt enkelt vaknat på rätt sida. Sen vet jag ju att det inte kommer vara så här, nästa dag, kanske inte ens om några timmar. Men jag tar vara på tiden.
Idag har vi (Jag, Niclas och pappa) städat på vinden här ute. Det blev rätt mycket att slänga. Vi ska göra om här inne också någon gång, men det finns inte så många sätt att möblera på så vi bestämde oss för att vänta. Skulle egentligen gjort det idag nämligen.
Hmm, what else?
Jag ska snart upp till "byn" och hyra nån film och köpa nåt att äta. Men ingenting onyttigt för jag Hanna och Anna har gått in i ett avtal.
Vi ska alla gå ner 7 kilo var typ. Ajaj. detta blir hårt, men jag har fan gått upp 5 så ingen kan komma och säga att det inte behövs. Idag har jag enbart ätit havregrynsgröt två gånger och massa melon. Ska snart äta igen, kroppen behöver ju någonting att jobba med förstår ni, det är därför man måste äta ofta.
Det värsta är att jag är dåligast i världen på att dricka vatten, minst två glas till varje rätt. Fy på mig.

Eh ja, spännande för er, not.

Maxxie kommer hit sen, till middagen skulle jag tro. Det ska bli roligt att träffa honom.
Med tanke på hur svårt jag hade att sova i natt, kommer han sänd som en ängel från himlen.

Nog med skitsnack nu babies.
Love yah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0