Hejsvejs

Idag skulle jag och Helene ha lagat mat till vårt projekt arbete. Men vi delade upp oss så hon gjorde pepparkakshus hemma medans jag gjorde en huvudrätt, korvgryta, här. Den blev skitgod. Jag hade inget recept över huvud taget, är så stolt över mig själv. Det kan man kalla improvisera. Tänk att lilla Emelie Kan Laga Mat.
Helene var för lat för att komma hit, trots att vi varit hos henne två gånger i rad och hon lovade komma nästa gång. Huhu.
Hon skulle smsa när hon skulle komma för vi skulle baka kaka, men nu ska jag alldeles strax åka iväg så det är ingen ide.

Jag ska ju på kryssning med Max.
Jag hoppas att det blir roligt :)
Hmm, ska nog köpa med mig lite trinken hem skulle jag tro. Fan vad mina pengar rinner iväg. Och då menar jag rinner. Haha, vilken humor jag har. Bästa humorn i världen.
Hejdå alla töntar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara säga, angående torsdagen då jag skulle komma över till dig. Det tog en evighet att göra det där pepparkakshuset from hell. När allt var färdigstädat var klockan fem över halv fyra. :S

Så du vet, jag glömde säga det. ^^

<3

2008-12-08 @ 18:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0