Nu ska jag

snart åka hem till mormor tror jag. Vi skulle tydligen fixa granen där och äta middag. Jag mår så dåligt, jag vill bara lägga mig ner och dö i ett hörn någonstans där ingen kan hitta mig, MEN det får vänta tills sen. I guess.
Hm, finns det någonting mer att säga? Nej, eller, jag längtar tills jag blir frisk igen. Så längtar jag till nästa helg också, då ska jag vara med Maxen hela helgen, och få någonting, fast jag vet inte vad det är, det blir en överaskning. Sen är det ju nyår, party party, synd bara att man inte har någonstans att vara. Och krogen på nyår, njä skulle inte tro det. Men men, i värsta fall så.. what do you do.
Byebye alla tragiska jävla människor.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ey! säg inte så jag fyller år på nyår det är i alla fall något att se fram emot :D

2008-12-21 @ 18:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0