Sämsta dagen

Idag har jag haft två prov, varav den ena jag tror jag lyckades med G men den andra inte svarade på någonting alls. Jippie, IG here I am.
Sedan ska man ju dra om en halvtimma och jobba också! Kan det bli bättre eller?!
Nä, den här dagen suger verkligen så hårt. Vad fan ska jag ta mig till? Tanken på att sitta där fyra timmar trött som satan och på grymt dåligt humör får mig att vilja spy, eller dö.
Max möter upp mig efter jobbet. Sedan åker vi hem till honom, som vanligt på onsdagar. Men frågan är om ens det är kul?
Och imorgon ska jag på kryssning. Varför ser jag inte fram emot det?
Vad har hänt med min livsglädje? Eller ja, den lilla jag hade kvar.

Kommentarer
Postat av: Anna, a.k.a Åsa

svar: Ja vi hade jättekul hjärtat :)

men det andra var mindre kul :/

<3

2008-12-03 @ 20:23:49
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0