Tänkte fräscha upp ert minne

It's Mellie, Bitch!


PERSONLIGT
Namn:
Emelie Maggan Svanström Mossberg
Födelsedag: Sjätte November yeah.
Hemstad: Stockholm i mitt hjärta, typ not.
Ögonfärg: Grön med lite inslag av brunt..
Hårfärg: Just nu har jag mörkbrunt.
Längd: 158, vill kunna säga 1.60 men tyvärr.
Högerhänt/Vänsterhänt: Högerhänt. (Fast spelar golf och åker snowboard åt "fel håll", AHAH)
Stjärntecken: Skorpion. Akta, kan bitas, eller bite me ;)
Skostorlek: 35. När ska damskor komma i 35 överallt? :'(
Är dina föräldrar skilda: Ja. Separated you know.
Rädslor: Hm nu ska vi se. Mest mörker. Fast nu när jag slog Helene idag insåg jag att jag faktiskt inte är så svag så jag kan nog förvsra mig mot nörkrets alla hot.

FAVORIT
Färg:
Svart och rosa. Som mitt rum <3
Mat: Just nu en period där jag äter allt och lite till. Men Tacos, tacos fortfarandra tacos.
Sport: utöva: boxning, se på: dans.
Glass: Triumf gammaldagsgräddlas hallon med chokladkross. Det kan inte bli bättre! Eller BJ's piece of cake, numera "strawberry cheeskake"
Godis: Häxvrål, och såna där starka chili grejer svarta och röda, gud så gott.
Affär: Spelar ingen roll, kommer jag in kommer jag ut med någonting.
Nummer: Sex såklart.
Tuggummi: Extra white. eller lakrits smak.
Helgdag: Beror på, lördag kanske, om jag inte supit allt för mycket på fredagkvällen, då blir det söndag :D Haha.
Årstid: Ge mig sommar föralltid.
Radiostation: Bandit 106,3. Vad annars, the voice eller?! AHAHAH vilket skämt.

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig:
Absolut ingen, Looool :)
Vem är mest högljudd: Helene brukar det vara, men det är nästan så jag tror att jag kan gå om.
Vad får dig mest att skratta: Jag vet inte svårt att säga, Anna kanske.
Vem har du känt längst: Känns som jag känt alla lika.
Vem är blygast: Det är jag själv.
När grät du mest: När jag klämde tummen under en extremfylla på kryssningen för två veckor sedan.
Bästa känslan: Finns ett antal ;)
Värsta känslan: Blyghet, bråk, svartsjuka.
Vart vill du bo i framtiden: En lägenhet i stan med min fästman och två kaniner + en katt. Sedan ska jag flytta ut eller skaffa ställe ute på någon Off-ö där alla känner alla och man slipper tänka på någonting. Eller så flyr jag och leker robinson på en ö i Maldiverna eller Karibien.

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
Ja, det har jag väl varit :)
Rymt hemifrån: Jag försökte XD
Tänkt på självmord: Tyvärr väldigt ofta. Emolie.
Sovit utomhus: I tält ja, inte min grej det där. Men mysigt ibland (ett särskilt tillfälle)
Spytt i skolan: Varit så nära på.Tänkte att jag skulle spy PÅ skolan innan jag går ut nu till sommaren.
Velat bli modell: Självklart, med mina boobs kan jag bli allt.
Sett en död människa: Nej och tack för det, är klen för sånt där..
Ätit sushi: Jag måste verkligen testa snart.Lovade nyss en kund det.
Varit på scen:  Ja faktiskt, förstår inte nu eferåt hur jag kunde.
Retats: Ja, ibland lite för mycket kanske.

DU
Svär:
För mycket. Måstes sluta och bli en riktig lady. Men när jag är arg kommer det ut massor skit.
Sjunger bra: Min bror sa en gång att jag skulle söka idol. Den gången sjöng jag faktiskt väldigt fint, men i övrigt, när jag inte försöker, EUW.
Duschar dagligen: Ja, duscha är bland det skönaste som finns. Måste dra ner på det, man blir torr i hyn och får fortare fett hår om man håller på för mycket :/
Vill gå på högskola/universitet: Absolut never aldrig i mitt liv. Jag ska gå två veckors bartender utbildning, thats it.
Vill gifta dig: Jag är ju redan förlovad, så det verkar ju som om jag vill det.
Kommer överens med dina föräldrar: Numera går det väldigt bra, nu har lillebror kommit in i fasen istället, hah looser.
Gillar åska: Nej fyfan fråga Anna, Max och Marcus ;) Haha, frankrike säger jag bara. Helt från ingenting kommer dunder och brak och jag är så livrädd att jag nästan bölar.
Spelar något instrument: Nej men jag skulle vilja spela trummor. I ett riktigt jävla rockband. Vore någoingint.
Äger en ipod: Ja, det är min sötaste bebis. Mobiler kommer och går men min bebbe, ja den består.
Sover med gosedjur: Ja de gånger jag inte puttar ner Max från sängen. Jobbiga sjöstjärna.
Pepsi/cola: Coca cola forever, vilket jag dricker nu för övrigt. Men när dricker jag det inte?
MC Donald's/Burnger King: MC Donald's. Eller inget av det. Eller jo pommes på nattbussen. Always.
Choklad/Vanilj: Vanilj iaf på glass.
Jordgubbar/Blåbär: Bådeoch. Blandat kanske ;)
Kött/Vegetarian: Lite halv konstigt där. Äter inte så mycket rött kött, ska försöka övergå helt till bara vitt. Gillar inget kött förutom kyckling.
Tv/Film: Det beror ju på vilket program och vilken film det är, duuh.
Gitarr/Trummor: Trummor. Gitarr också kanske, fast ja skulle inte spela dårå.
Adidas/Nike: Adidas.
Kakor/Paj: Paj. MMMMMumma.
Blind/Döv: Helst döv, då kan jag fortfarande rita, och se det sötaste jag sett...

KAN DU
Gå ner i splitt:
Nej!
Skriva med båda händerna: det funkar ju alltid..
Vissla: Ja, jäkligt högt när jag väl ligger på topp.
Blåsa en bubbla: Ja, fast inåtbubblor är roligast.
Rulla din tunga i en cirkel: ja.
Ha dina ögon i kors: Ja, lätt eftersom jag skelade som liten.
Nudda näsan med tungan: Nej, var det tvunget att frågas en sån fråga?, nu får jag typ kramp i den.
Dansa: Klart jag kan, ge mig några drinkar och jag kör järnet.
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej absolut inte, går upp i vikt av att bara kolla på onyttiga saker.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
Helene.
Du pratade i telefon med: Anna.
Du msnade med: Minns inte min mobil är stöörd.
Du kramade: Helene.
Du skällde på: Hmm. Helene. När hon slog mig, men en slog jag henne för hårt så då bad jag om ursäkt.
Du sportade med: Räknas krogen som sporta? Anna.

SENAST DU

Skrattade:
  Ja du, idag man skulle kunna trott jag var lost i huvet. Hade såå kul åt ingentig. Sen brukar jag kunna skratta rätt mycket hela tiden åt mina egna skämt, men alla tycker de är dåliga.
Grät: Förrgår.
Filmen du såg: Twilight <3
Tuggade tuggummi: Fan vad länge sedan det var. Förut gjorde jag det jämt.
Skämdes: Jag har inte skämts mycket på sistone, vad har hänt? :O
Drog ett skämt: Skrattade ingen...
Sjöng en sång: Nu ska jag nog ta och sjunga en trudelutt.

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:
Fyra, och två täcken.
Dricker du mjölk: Mjooolk, nej never, hatar det.
Person du hatar mest: Just nu? Linus. Man förtjänar inget bra  om man sårar folk så.
Vad borde man uppfinna: Nåt så man kan teleportera sig, tänk hur lätt det skulle bli att kunna ta sig till Macken.
Är du ett hälsofreak: Skulle inte tro det va.
Vilket är det värsta vädret: Regn. Hår förstörs, smink förstörs men måste erkänna att snö har börjat glädja mig, åh min lilla brädis<3).
Lekte du med barbie som liten: Ja, jag minns när jag fick mitt jättebarbiehus av min mormor :D Och när Ken och Barbie hade sex :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0