Tjolahopp

Tjena tjena.
Sitter ute på Dalarö. Jag och Max åkte ju ut hit igår efter vi segat oss hos honom ett tag. Gud vad bakis vi var, båda två. Så illa har det faktiskt inte varit på länge.
Jag ska snart gå ut med resten av folket här ute för en liten promenad. Kan ju kanske ta med kameran ut och fota lite, huhu. Ja för er som inte vet fick jag en underbart söt rosa kamera i julklapp av farmor och Kjelle. Im so happy! Jag hade inte önskat mig så mycket men ja fick verkligen det jag ville ha.
Måste tillägga att jag ska få en julklapp av Maxen också. Han är helt jäkla sjuk i huvet! Jag ska få en shopping dag av honom. Ska få handla för 1500 :) He is sick. Men, jag kunde inte vara gladare.
Nej nu människor ska jag ut i friska luften. Ha det så bra.

Sötaste, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0