Grattis Max.

GRATTIS ÄLSKLING!!!!!!!<3
För Max har tagit studenten för Max har tagit studenten, för Max har tagit studenteeeen, fyfan vad han är bra!

Jag och Helene hämtade våra betyg tidigare i skolan och sedan drog vi till centrum och mötte Bella och Carro. Sedan drog vi vidare till Liljeholmen för att kolla på Max utspring. Gud så söt han var den mannen, min man! Oh vad glad jag var, eller vad glad jag ÄR. Det var underbart att se.
Sedan åkte vi till max mammas kolonilott i tanto och fikade och åt smörgåstårta. Det var hur trevligt som helst. Max familj och släkt är väldigt trevlig. hanna kom dit också och vi satt och fikade och blöév solbrända. Har märke efter min klänning på ryggen. :)
Ikväll ska vi till gömmaren. Lite fjortis kanske men Max kompisar ville dit så vi alla drar dit. Alla skulle ha med sig tio vänner var eller nåt ;) Ska bli trevligt.
Lägger in bilder sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0