Igårkväll

Datorn är väldigt full av virus, så jag vet inte hur länge den älskade apparaten kommer leva med mig. Buhu. Nä men whatever.
Igår blev det kaos. Vems ide var det att åka dit liksom? Och dryga människor också, fyfan vad sug det var. Fick verkligen sätta band på mig själv för att inte slå ner den där jävla tönten som kallade Max för Nisse och höll på att snacka bakom våra ryggar. Jävla störda idiot!
Som vanligt är jag ju rätt bra på att roa mig själv men ändå...
Jag och Max började bråka lite (saken är att vi alltid glömmer våra bråk så det spelar ingen roll, jag har ingen aning om vad vi bråkade om, haha)
Och jag försökte hjälpa Marcus som var upprörd, och det blev många intriger eller vad man nu ska kalla det.
Sedan gick jag Max och Hanna hem hela vägen typ, jag trodde jag skulle dödendö.
Nej det hade väl sina ljusa stunder också må jag säga, men de var inte många.
Another skolavslutning down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0