Jag behöver solen.

Uuh, är såå trött idag.
Tänkte gå upp skapligt men så kommer man upp kvart över tolv. Min fösta tanke:
"ÅH nej, har jag missat någon soltimma?"
Men nej det hade jag inte för det har tydligen varit mulet i stort sätt hela morgonen. Det är nu det börjar klarna upp lite, vilket betyder att jag kankse kan få lite lycka idag.
Sitter här, vettefan vad jag har för mig.
Jag saknar Max, rejält mycket. Det är så knäppt. Fast egentligen inte, men med tanke på omständigheterna är det de. Han har sin jävla mobil avstängt hela tiden så jag kan ju inte på honom, fy.
Nej ska sitta här och ruttna en stund till, jag behöver lite vila, sedan ska jag ut i solen!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0