Äntliiigen fredag!

Tjena tjena, nu är det fredag.
Sitter här och ska strax gå och göra lite plugg. Värsta duktigt. Men jag har ju ingen annan tid att göra dem i helgen, så det måste liksom bli now or never.
Det gick förvånandsvärt bra idag, med en redovisning (oförberädd) och ett textsamtal (också oförberett). Det gick bättre än jag trott och jag kan nu andas ut riktigt ordentligt.
Jag vet inte riktigt vad det är som händer med mig just nu. Är knäpp, jag känner mig typ helt tom inom mig, inte att jag är typ deppig eller nåt sånt, men nåt annat. Äsch jag kan inte riktigt förklara. Det är knäppt. Kanske är för jag inte har några läxor att göra, buhu, eller? Haha, nej eller inte.
Max ska komma till middagen, han har gymmat varje dag hela veckan men bara måste gymma nu med, blev lite ledsen men skit samma, vad gör det? Han kommer vid sex och det får man nöja sig med. Förresten blir det tacos idag, det är ju fredag liksom.
Imorse var jag sjukt morgonpigg. Jag mådde skit bra, och var hur glad som helst. Om det vore så varje morgon!
nej men inge mer skitnsnack från mig nu kära läsare (eller ingen), ska dra mig baklänges, adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0