Hemmakväll

Nu sitter man här igen, parkerad framför datorn och har absolut ingenting att göra. Har nyligen kommit hem från Dalarö. Jag och brorsan har spelat lite battle på guitar hero, ja, man blir som beroende. Men nu sitter han, mamma och Jörgen och kollar på tv. Jag orkar inte.
Det var ju så att Max skulle komma hit ikväll, men inte längre. Det blev ändrade planer. Så jag kommer vara ensam hela kvällen. Helene ville hitta på något, men sorry Helene, är så inte sugen på något annat än att ta det lugnt just nu.
Nej, sitta här tänker jag inte heller göra.
Men ni andra får ha en så fin kväll det bara går.
Good Night Sleep Tight And Let Not The Big Bug Bite. Haha.
<3

Kommentarer
Postat av: Anna

RING MIG IMORGON!
Jag vill leka med dig!!!!!!!

2008-03-23 @ 21:07:16
URL: http://anabananaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0