Läs mina vänner

Angår bara vännerna mina så don't bother om ni inte känner mig.
Angående That Day, mina vänner. Ger lite information här för orkar inte smsa, det är ju inte gratis för mig, huhu.
CarroS smsade mig nyss, och jag sa att hon får ha med sig sovsäck, vilket för er andra som planerat stanna, är väldigt bra. Inte för att ni kommer spendera så mycket tid i dem, men you know. Har ni möjligheten, ta den.
Tacos blir det att äta. Hemmalagad pizza var ett annat förslag, men tacos är lättare, plus att det blir lite mer "äta tillsammans". Vad säger ni?
Och här till den stora frågan - Betala i förväg, eller ta med sig varsin "sak": Jag menar, då kan ju alla få betala olika summor, vilket inte är så positivt. Så vad tycker ni?
Själv föredrar jag att ni betalar innan så jag och Max bara kan handla det samma dag och börja fixa lite innan ni kommer. Har ni synpunkter om det, Skriv kommentar.
Ja, men jag önskar er lycka till med tänkandet, och allt som ska fixas hit och dit. Så ses vi på lördag och har en helluva good time. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag röstar för att vi ger er pengar :P
Vilken tid pratar vi om? för jag ska ju till bålsta på dagen så jag måste liksom veta när jag ska åka därifrån baby;)

2008-03-23 @ 21:09:06
URL: http://anabananaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0