Saknaden är stor och jag är trött

Ibland går bara inte saker att riktigt förstå. Jag förstår inte riktigt hur jag kan göra saker och varför jag gör dem. Jag förstår inte riktigt hur jag kan sakna Max så här mycket när vi har setts samma dag. Jag verkligen behöver den människan i mitt liv hela tiden, han är min drog.
En sak jag hatar, ska jag tala om vad det är? Jo det är när folk säger till exempel något i stil med "Men vad ska du göra om det tar slut?" För orka tänka så?
Och man ska väl för fan inte gå och tänka opositivt hela tiden. nej. Det finns inget "när det tar slut" för mig, eftersom jag redan bestämt mig för att det inte ska det. Visst, det kan ju ta slut när som helst, men det är ju en annan femma. Nu förstår nog ingen vad jag menar, men det skiter jag fullständigt i.
Hm, jag är trött. Det börjar verkligen märkas, jag fattar inte själv vad jag svamlar om. Jag tror att saken jag vill komma fram till är att jag saknar Max så mycket så jag vet inte vad jag ska ta mig till, och att jag sitter här i sängen helt ensam ute på Dalarö och kommer inte kunna somna. Det är nog mitt problem just nu.
Men tack och hej för mig din lilla gay, nu ska jag åtminstone försöka sova.

Förresten har jag på sistone kommit underfund med att jag troligen är allergisk mot katter, och tvättmedel.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en trevlig kväll! 8)

2008-03-22 @ 23:59:29
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0