Sitter i skolan

Hur svara du i hemtelefonen?
Hej det är Emelie.

Hur svarar du i mobiltelefonen?
Hallå, eller hej älskling. Eller så ylar jag eller nåt.

Ringer det mycket till dig?
Nje, typ bara Max.

Ringer du mycket?
Ja. Tyvärr.

Vem ringde du senast?
Max skulle jag tro.

Hur mycket pengar har du?
Haha, just nu 400 resten har min mamma hand om (jag är en slösare)

Antal timmar sömn i natt?
8.

Sov du ensam?
Ja :(

Vem sov hos dig senast?
Min älskling.

Vem vet mest om dig?
Älskling skulle jag tro.

Vem vet du mest om?
Min älskade.

Vad ser du fram emot?
Ikväll efter boxningen, mys hos Max. Fredag mys hos Max och lördag kväll med tjejerna.

Vem vill du helst slippa?
Haha, alla vet.

Vem vill du sova bredvid inatt?
Jag ska sova bredvid Max.

Vilken buss åker du oftast?
744

Vilken årstid är det nu?
Kallvår.

Anser du dig själv snygg?
Nej inte direkt.

Har du varit kär?
Ja, självklart.

Är du kär nu?
Ja som fan.

Är du en bra partner?
Ja, jag är den bästa.

Har någon varit otrogen mot dig?
Hmm, nej.

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Haha nej. Men en har velat ha mig när han hade flickvän.

Har du varit otrogen?
Absolut inte!

Brukar du oftast ragga elr bli uppraggad?
Inget av det. Jag är för ful :D

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nej absolut inte, jag snackar absolut inte med Max.

Vad åt du senast?
Olika sorters sallader (äckliga som fan) i matsalen.

Är du polare med grannarna?
Ja, absolut.

Har du varit på ett party?
Haha, party XD Men ja klart.

Har du varit utomlands?
Ja, åh längtar dit.

Var är dina syskon just nu?
I min gamla kära skola.

Vilken tid gick du upp i morse?
Tre minuter innan jag drog (försov mig) klockan 7.

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Jag vaknade faktiskt precis då :O och kissade.

Vad är det första du gör på morgonen?
Tittar mig i spegeln och klär på mig.

Vad ska du göra efter det här?
Ha NO lektion. Buuhu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Får man sno babe? :)

2008-03-12 @ 16:50:14
URL: http://eeemmas.blogg.se
Postat av: jag

Klart du får sno bebis :) Kan man svara på kommentarer? :O:P

2008-03-13 @ 14:38:47
URL: http://emelieemme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0