Sliten eftermiddag

Jaha, nu har jag precis kommit hem från skolan. Känner mig otroligt sliten och trött och skulle inget hellre än att bara lägga mig ner och dö för en liten stund. Men det är omöjligt. Jag skulle sökt jobb idag, men psyket sa nej, sedan skulle jag sovit hos Max, men det blev inte så. Har tyska läxa till imorgon, som jag i detta tillstånd verkligen inte känner för att göra.
Men slut på depp. Idag är det ju GG på Tv. (Jag vet, fulaste förkortningen, men kan man säga DHW kan man väg säga GG?) Längta till klockan 8 alltså. Och vet ni vad? Idag hade jag tänkt att jag skulle sova klockan 9. Det vore ju helt underbart, nackdelen är bara att jag vet att det inte kommer hända. Men försöka kan man ju alltid.
Tråkigt inlägg, men jag har faktiskt inget mer att tillägga för tillfället. Kanske senare? Får se.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0