Tråkig sovmorgon

Hej hej. Ja det ser ju fortfarande lite stört ut, men jag är inte direkt en datanörd så jag har ingen aning om hur man fixar med såna där saker. Skulle vilja ha någonting personligt och sådär, men så måste man väl vara proffs på photoshop och sånt där med, och jag är inte direkt intresserad av sånt.
Men jaja, det löser sig.
Sitter här, och har haft sovmorgon nu. Såå skönt. Fast jag borde ha pluggat en aning mer och sådär, eftersom vi har psykologiprov nu direkt. Jag lär väl få g, vilket är bra, men man kommer ju ingenstans i livet med g så hade velat ha högre såklart.
Usch fy blä.
Nej folks, nu ska jag faktiskt inte nörda mer här. Men först nåste jag lägga in en bild som väcker starka "ta mig tillbaka känslor":
image20
Mums. Ha en bra dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0