Trevligt med staden

Idag var jag inne i stan med Hanna. Hittade ett blått linne och en tshirt med ett tryck som ser ut som olika orginella tatueringar. Haha. Jag fick ju i alla fall någonting köpt. Glaad.
Jag har en läxa till imorgon, som jag inte orkar gör. Engelska skit. Förstod ingenting av den där lappen, så.. vi får väl se hur det går.
Klockan 8 ska min kära baby ringa mig. Så ska vi snacka lite.

Hörrni vännor, jag har fixat. Emelie fixar liksom. Lördag it is!

Älskar er, i alla fall vissa av er<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Yay, och nu kan AndyHoe vara med också, ahn skulle egentligen på övning, fan va ägande kul vi kommer ha :D

I don't need fun to drink alcohol, men roligt kommer vi få det sen iaf
Ska kolla med Andy vad han ska köpa osv.
Love ya.

2008-03-21 @ 11:51:52
URL: http://eeemmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0