Lite om igår.

Jaha, då var valborg över.
Jag sitter kvar här hemma hos Max, alla har dragit. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag, men någonting i alla fall :) Jag ska nog ta mig ett bad efter detta. Gud så härligt. Fast skulle vilja hitta på någonting ute, det är så jäkla fint väder.
Jag är faktiskt glad. Alla andra gånger vi varit här har det alltid varit någonting som förstört kvällen emot slutet. Men den här kvällen blev det inga sura miner eller någonting.
En sak var det somk var värre, hur det såg ut när man vaknade på morgonen. Tänk att vi kan vara såna grisar. Haha. Jag gick direkt upp och städade när jag såg det, och nu är allt lika fint som innan.
Folk var lite roliga måste jag säga. Men jag vill inte säga för mycket om mig själv.
Puss på mig skit på er<3

Btw, skriver mer om allt sen och bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0