Gästinlägg från min lillebror.




Tjena jag är fjorton år gammal. Jag får faktiskt köpa
mina egna kläder! Jag brukar mest köpa märkes-
kläder. Jag köpte min fjällräven när jag var 1 år.
Alltså idag var jag inne i stan med mina friends va,
o jag fynda värsta fynden! Bland annat hittade jag en
grön baddräkt, fett träändig.
Så om ni vill synas lite extra på stranden liksom.



Jag kanske borde passa på att lägga in dagens outfit!
Herregyyd ni kan ju inte missa den lixxom.


Närlinne från Pradas vårkollektion
Skärp från Armani sååå använt
Guldiga såå heta shorts från Victorias secret

Niclas syn på en modebloggare. Klockren :)

Kommentarer
Postat av: manuela

AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH:D

2008-11-01 @ 21:00:50
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0