Hejsvejs i happydjungeln

Sitter här och har pluggat skiten ur mig hela dagen. Plus att jag var ute och hjälpte farmor med städning på tomten. 16 säckar löv sammanlagt tror jag och det är bara början, näst nästa helg kommer alla löv fallit.
Jag blir så sorgsen, när jag ser alla vackra löv falla ner på marken. Får mig att tänka.

Det var tydligen en aning mer saker att plugga än bara det jag trott, massor med grammatik som inte ens står i böckerna. Jag kommer aldrig klara det, plus att jag ska skriva en svenska uppsats till imorgon. Vad ska jag ta mig till. Jag skriver den nog ikväll när jag kommer hem.

Nu lyssnar jag på gamla GC låtar som får mig att tänka tillbaks. Jag känner mig aldrig säker på någonting längre. Känner mig så sjukt förvirrad och konstig nu för tiden.
Gud vad jag önskar att jag kunde prata med er, gud vad jag älskar er. Men det inom mig är svår, för komplicerat för att sägas, för konstigt för att diskuteras. Kan en människa spricka av innerliga konstigheter? Haha, lets find out.

Hur som helst. Plugget går skit och allting är bara slit.
Men ryck upp mig emelie ditt lilla fjolliga fan.
Gå och dö. <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Mig kan du prata med, om allt! :D

Bring it on love!<3

2008-10-19 @ 18:16:22
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0