Mina inköp i Italy

Detta var det enda jag unnade mig själv med i Italien.
Allting var faktiskt ganska dyrt. Inte ens marknaden var så billig(snackar kläder, för väskor var billiga). Och för att inte tala om Cola, ca 20 kr burken! Eftersom mitt cola begär inte är att leka med så spenderade jag nog flera hundra på det. Fast då knske jag ska nämna att alkohol var hur billigt som helst. Hade velat köpa hem till folk om det inte var för övervikten på min väska.
Ja, hade velat köpa en massor men jag hade skit lite pengar med mig, så lite att jag till och med fick låna 200 spänn av Helene för att klara sista dagen. Huuh.
Jaja, detta var min födelsedagspresent till mig själv. Jag ska snart slå in den hade jag tänkt, så det blir lite mer happy birthday feeling. Fast palla öppna om en månad, ja ska öppna paketen ikväll :)

Från vänster:
Rosevin ca 25 kr
Rött vin ca 13 kr
Rosevin (ser ni att den är söt och rosa?) ca 25 kr
5 par trosor (köpte ett par med grisar också) ca 50 kr
Schal från en marknad i Pisa ca 50 kr
Schal från HM (erkänner att jag är tråkig) ca 120 kr
Väska (också tråkHM) ca 70 kr
Skor! (Jag äälskar dem) från pimkie ca 350 kr
Sen små små saker som inte är med på bilden
Ca 750 kr.
Undrar ni vad jag gjorde med de övriga 450 kronorna?
Småpresenter till familjen gick på ca 200 kr
Då är det 250 kvar som gått på Cola och selecta maskiner i princip.

Halleluja

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen är ni hemma! Gud va jag har saknat er darl :)

<3

2008-10-10 @ 19:04:19
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0