Vårt projektarbete fortsätter...

Idag har jag och Helene fortsatt med vårt projekt arbete "Den kompletta flytta-hemifrån-guiden", eftersom vi hade lite ledig tid innan jag skulle till jobbet. Idag blev det en enkel förrätt.

Quesadillas

Man behöver(till en portion):
Två tortilla bröd
Skinka/parmaskinka
Ost
Olivolja
Eventuella grönsaker

Man börjar med att lägga skinka och ost på ena brödet. Sedan lägger man det andra brödet ovanpå. eventuellt krydda som man vill.
Pensla sedan brödet med olivolja på båda sidorna och stek det. Skär sedan upp i bitar. Färdigt!



Med lite tid kvar tänkte vi att vi kunde passa på att göra en efterrätt/bakelse också.

Hallonkaka

Hur god som helst!
Här orkar jag faktiskt inte skriva receptet för jag minns det inte i hududet. Men den blev jätte bra och är den enda grej hittils som fått 5/5 poäng av mig.


Smaklig måltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0