..

Jag kan inte förstå. Jag kan inte smälta det. Jag kunde inte somna, jag låg och försökte förstå, men jag kunde inte.
Var är du? Varför kom du inte i natt? Jag väntade så länge. Jag vet att du är någon stans, snälla kom hit jag vill säga hejdå.
Hur skulle jag förstå, hur skulle jag veta. Att det var den sista måltiden, sista helgen jag skulle få se dig.
Hur kunde jag veta efter det Max sa, att det inte bara var det vanliga. Att det var mer den här gången.
Varför fick inte jag komma dit. Varför kunde inte jag få vara med dig?
Tänk om jag hade vetat. Det är försent nu. Men jag vägrar förstå. Snälla kom hit och säg hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anki

det finns inga ord för hur ledsen jag är för din skull. även jag kände ju honom lite, så förstår tankarna från dig av att det inte kommer bli samma sak nu, och det ställe vi älskar mest kmr få jobbiga minnen. jag är glad att du ringde mig, och jag vill finnas där för dig, det kmr bli jobbigt, men med tiden lär man sig att minnas det fina istället. vi tar tag i det här, jag hjälper dig om du vill. längtar tills tisdag <3

2008-09-25 @ 10:38:50
URL: http://sandqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0