Haha

Ojdå, där gjorde jag det igen ;) Men shitthesame.
Ja idag blir det en väldigt stressad dag.
Jag och Anna ska ju börja med våra kålsoppor imorgon! Och jag har inte haft tid att göra min än, och den tar två timmar att tillverka. Satan alltså. Idag ska jag hem till Helene äta lunch sedan åka iväg och säga hejdå till danskarna, efter det ska jag direkt till jobbet och slutar 8, ja så när ska jag kunna hinna med att göra min jäkla soppa!? Den enda chansen  jag har att hinna är om Heklene kommer och byter av  mig klockan 6 idag, men då kommer jag inte få tillräckligt mycket pengar att betala studentbiljetter med och sånt där skit. My god jag har tre stycken att lägga ut till. :(
Jag hoppas hoppas hoppas att jag ska hinna med allting idag, men jag tvivlar starkt!
Pok

Kommentarer
Postat av: LoEm

Vad tycker du om väskan från friis&company ?

Skulle du lägga ner flera tusen för en väska?

2009-04-01 @ 11:03:39
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0