Tjoff

Idag har jag gått upp och tränat i ca 40 minuter :) Så jäkla härligt. När jag satt och jobbade igår tänkte jag på svett, svett svett! Det är så härligt att svettas. Hoho. Nog med det.
Till frukost blev det den kålsoppa jag hade kvar, nu är den slut, Yes! Sen en nyttig mumsig smoothie. Måste erkänna att denna gång blev det två glas, men jag ska ju jobba så det förtjänar jag. Tänkte köpa lite vindruvor att stå och knapra på under jobbdagen.
Jag har gått ner 3 kilo och 3 cm på "fettopåsen" som anna kallar det, och även 3 cm i midja. Inte för att det är så stor skillnad så det syns så bra men nu äntligen, äntligen är jag på rätt väg!

Om ca 50 minuter ska jag gå ner till tåget. Som jag brukar göra varje fredag när jag ska till jobbet. Nu är det ju inte fredag, men imorgon är jag ledig :) Härligt med lite mer motion.
Efter jobbet blir jag upphämtad av mamma och Jörgen, då ska vi åka till mormor på påskfika, mysigt. Efter det tänkte jag att det var bäst att åka till Max så nära som det är, så då sover jag där och imorgon tänkte jag eventuellt kontakta lite vänner om det blir fint väder för Max hade iden om en grilldag. Skulle vara mysigt faktiskt. Men nu är ju vädret borta. Det ska bli lite sol runt 2 imorogn, men blir det som idag ja då får man väl hitta på någonting annat. Kanske någon middag inomhus. You never know.
Älskling är ju ledig :D! Im so happy över det. Just vad jag behöver, min egna lilla älskling.

Nej nog med bullshit nu :) Ha en bra dag allesammans. Tackar gudarna för att det är regn idag när jag ska jobba, huhu.

Pokie

Kommentarer
Postat av: Godis-Anna

Hej babe :) <3

2009-04-09 @ 22:29:23
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0