Grekland - Samos - Pythagoria - Dag 1

Dagen började med detta klockan 5 på morgon. men man skulle ju flyga.

Utsikten. Konstigt att hur rädd amn än är facineras man så mycket.

Blåa hav, oh I love it.

Vårt spejsade hotell rum.

Dela säng med sin skumma bror i en vecka. Haha! Bra duo liksom, galna sovare.

Första lunchen vid poolen.

Ubderbart, helt och hållet underbart.

Och min äksklingsrätt, - varje dag!

Knasiga lillebror. Jätte pigg.

Sedan tar man en dusch och kommer ut till detta:

Blekfisarna innan utgång till staden, Pythagoria.

Någon konstig damm på vår gård.

Vi tror det var granatäpplen, , men vet inte?

Niclas tar efter min tradition - palmkramen.

Ja och så jag förståss.

Fina båtar nere vid hamnen.

Bror, farmor, farbror.

Gin Tonic, luvi luvie.

Huvudgatan. Ser jätte tomt ut men det var packat vid hamnen eftersom det
var någon speciell dag. De firade att de för blabla år sedan slagit sig fria
från turkiet.



Inga fler bilder ikväll. Nu ska jag roa mig med min bästa vän. Jag l'gger in åtminstone dag två imorgon, jag lovar. Men jag jobbar så mycket att jag lnappt hinner med någonting.Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0