Grekland - Samos - Pythagoria - Dag 2

God morgon Niclas

Gotteligott att äta på stranden. Smälter dock innan man hinner äta den.

Bergen bakom hotellet.

Nere i hamnen.

Pappa och en öl.

Tittut lilla kissemiss.

Fina glasögon(tio meter för långa på mitt lilla huvud, men ändå)

Max tröja och två pythagoras muggar, jag är totally in love i dem.

Våra fjortislooker.

Flätade armband.

Märks att jag vill bli bartender.

Fånerier vid nattstranden.


Snygg pose Niclas.

Så otroligt fint med månljuset.

Kvällen avslutades med palmklättring.


Som jag lovade, så fick ni dag två idag ;) Nu hinner jag inte mer mer, men dag tre kommer imorgon. pokie.

Kommentarer
Postat av: kung kulan

varför har din pappa däckat? calippon ser ju kung ut:S finns den i sverige?

2009-08-15 @ 23:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0