Kreta - Almirida - Dag 3

Vi låg vid poolen nån timma sen följde vi med Henke och Anders upp till Henkes lägenhet.
Ganska najs utsikt hade han.


Man kan ju undra ibland, vad killar sysslar med på fritiden.




Sen åt vi allihopa. Jag bläddrade igenom min kamera med Anna, gick
tillbaka på den här bilden "vem är det" Anna: "du?" "AHAhaha trodde
det var en grek ni fotat" Ser verkligen lidande ut.


Kvällen var det barquiz vid poolen, vilka tror ni vann?


VIIIIII!


Någon blev lite för glad kanske ;)


Efterfest på i 114.


John, Carin, Andreas, Johan (bröder)


Kockpraktikant Andreas, Tennislärar Thomas och praktikand Mattias.


Mattias och "Wikipedia" :)


Johan och Kalle :P


Sen drog vi till Altlantis. "Va vad sa du jag hörde inte, du sitter vid fel öra"


Anders och Anna körde sitt eget race ;)


Anna upp och dansa, nej aldrig. Haha.


Kolla hur Johan och "Wikipedia" släpper loss ;)


Och så den berömda flätan.


Gyyyd vad den blev fin.


På vägen hem blev det palmklättring.


Så högt kom jag.


Efter det blev det ett (ofrivilligt) dopp i fontänen och sen sängen, peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0