Okej lyssna på det här..

Min ena chef sa att jag kanske skulle få onsdag torsdag fredag.
Jag säger till andra chef att jag måste sluta mina onsdagar, kan jag få måndag eller tisdag?
Min andra chef säger nej, måndag är viktig, onsdag berörs inte.
Jag säger till andra chef att nej det var inte onsdag det var måndagen. Kan jag ha kvar mina onsdagar?
Han vill ändra till tisdag. Vilket inte passar mig bra eftersom jag jobbar måndag och skulle vilja ha ledigt hela tisdag och halva onsdag istället för halva tisdag hela onsdag.

Haha, ja, jag medger, jag är en sån som förhastar mig. Men den här gången var det ju bäst att ta det i tid trodde jag, men jag lyckas alltid fucka upp vad jag än gör. Typiskt.

Så nu lär mitt framtida schema bli måndag, halv tisdag, ledig onsdag, hel torsdag och fredag.

Men tack gud att jag slipper gå i skola. Att jag kan tjäna massvis med pengar och fundera ut vad ajg vill göra. Om ett år blir det bartenderutbildning i Thailand + backpacking med Carro. Äntligen har man någon sorts plan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0