Yayy!

Idag hämtade min snälla far upp mig och åkte med mig till Pc City i Sickla där min datorn blev köpt. Men nu var det så att  den affärskedjan har stängt ner så jag höll på att få panik. Men det löste sig. Elgiganten har hand om det där så det är de som tar hand om sakerna. Min laddare blev inskickad på lagning. Kommer att vara borta i två veckor, men en vecka är jag ju borta så det stör mig inte lika mycket alltså ;) Men lagom tills den ska hem ska jag ju eventuellt på en sista minuten med Anna och Helene så ja, kommer få låna Jörgens dator framöver men det är nog lugnt :)
Det är väl allt jag gjort idag, lämnat laddaren alltså, städat lite, fixat naglarna.
Ikväll ska jag skämma bort mig själv med ansiktsmask och en rejäl fotkur. Härligt :D Mitt rum börjar bli finfint nu. Men när det är helt färdigt kommer det verkligen att bli jättefint :D Jag får ta lite bilder då så får ni se :)

Nej hejdå för idag då kära blubbsibloggsi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0