Godmorgon

Helluu.
Igår jobbade jag bara till två så efter det åkte jag in till stan och letade efter grejen jag skulle köpa till mamma överallt men den fanns inte så jag får lösa det på ett annat sätt.
Sen åkte jag hem till Max. Vi hade det jättemysigt, har verkligen saknat den mannen. Äntligen kändes det som om jag kunde vara glad, för jag känner mig alltid bättre med Max.
Vi kollade på 2012 och sov ganska tidigt. Vilket förklarar varför jag ens orkade mig upp idag klockan halv sex på morgonen. Var hemma här innan 7, innan jag brukar gå upp på morgonen. Så jag har suttit och kollat how I met your mother hela morgonen och druckit te, för jag börjar bli sjuk, blä!
Ska dra till jobbet om typ en halvtimma.
PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0