Gott folk

Jag har städat hela dagen och jag är inte ens färig än, jag är klar med ena halvan av rummet, vilket blev skitfint, det är som att leva i en dröm.
Anda halvan där emot, den, ja den får jag ta tag i nu.

Nej men efter alla bloggar man läst har man överallt sett bilder på egenklippta tras-jeans. Så jag tänkte att jag skulle vara sådär lite smart och klippa sönder mina gamla favorit jeans som redan var sönder. Och så hade jag tänkt mig att fixa lite andra kläder jag tänkt göra länge, jag upptaderar om den saken.

Det kanske blir lite mycket på en dag men jag måste bara lägga in två låtar som gjort min kväll.


Kommentarer
Postat av: Sandra

en helt underbar känsla ;)

2009-02-24 @ 19:51:34
URL: http://sambotjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0